کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1384، لاهیجان ساکن کرج.

در بهارِ یائسه

در بهارِ یائسه
چشم‌های ما
بکارتی سبز داشت
تا عبورِ تو از رنگ
مرگ را برایمان زنانه‌ کرد 
وَ ما در حافظه‌ی جنینی‌مان
با شکنجه‌ی گیاه
رشد کردیم
تا فصلی که نقابِ سبز داشت
در چشم‌هایمان
جنونِ اعتراف بگیرد 

تو رفتی و زنانگیِ مرگ
در سنِ فصل ایستاد
وَ به ما مهلت داد
تا در بی‌زمانی‌مان 
پیر شویم
 

آریا عینی