کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

 متولد 1377،کهگیلویه وبویراحمد.

به گریه کردن درچشم‌هایش ادامه داد

...

به گریه کردن درچشم‌هایش ادامه داد
و امید داشت 
که در سال‌های دلتنگی
چشمی‌که مادر زادی کور است
بینا خواهد شد
به زمین نشست
و در سایه‌ی خودش
پاهایش می‌دوید 
در آرزوی راه به خواب رفت
پاهایی که مادر زادی فلج بودند 
او ناگهان 
در اندوه دیوانه شد
و اعلامیه‌ ترحیم چهره‌اش را 
به بادها می‌‌دادa
وقتی باد مرگ صورتش را به دیوار می‌زد
از خوش‌حالی
ساعت‌ها گریه می‌کرد
او عاشق رنگ‌پریده‌ای درخیابان‌هاست 
بی‌آن‌که بداند
گاهی از کنار خانه‌ی معشوق 
پیاده رد می‌شود
و در چشم‌هایش گریه می‌خندد.
 جز پلک‌هایم 
چه کسی می‌داند
 من هر روز
باید نقش زنده بودن را بازی کنم

زینب نیکونام