کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، اصفهان.
کتاب شعر منتشرشده: 
«عکاسی از شهر سوخته» 

ویرانی، همهمه است

ویرانی، همهمه است
نمی‌توانی گوشَت را
به مکانی خاص بچسبانی
بگویی: این خانه در حال فرو ریختن است
هزار چنار در هزار روز
ذره‌ ذره ذره
از درون می‌سوزند
و چهارباغ بی‌آن‌که ببینی
خاکستر می‌شود

ویرانی، تکامل است
از موجودی به موجودی
دائماً شکل عوض می‌کند
در فیروزه‌ی کاشی‌ها غلت می‌زند
تا به بال کبوترها بچسبد
و مسجدی را از پا بیندازد

ویرانی، مه است
هرچه تقلا کنی
چیزی را شفاف‌تر ببینی
مبهم و مبهم و مبهم‌تر می‌شود

تنها می‌توانی
با دهانِ بسته
با چشم‌ها و دست‌های بسته
یک گوشه بایستی
و انتظار بکشی
 

جواد خوانساری