کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، کرج.

دو غول را در خانه‌ی كناری

دو غول را در خانه‌ی كناری دفن كرديم و به سوگ نشستيم

ديگران كه گمان می‌كنم اين منظره را ديده‌اند 

برای ما جشن گرفته‌اند و ما را هم 
به ميهمانی
 دعوت كردند

سر غول و ميهمانان قابل تشخيص نيست
 و مسئله همين‌جاست

با صورت‌های مشابه به رهبری اين دوستان رفتيم پی صورت‌های معلق در هوا

هر چه دست كشيديم
فلس‌های آغشته به آب‌های سفيد بود و لب‌های جهنده 

ديگرانی كه هنوز اين منظره را می‌بينند 
با آن‌هایی كه سر‌به‌زير دارند

نقاطی را در پنجه رسم می‌كنند با زوايایی مخصوص و منحصر‌به‌خود

هر چه ما اين اضلاع را بی‌خودی روی كاغذ كشيديم
بيش‌تر می‌افتاديم و
در اطراف چيزهایی كه نمی‌ديديم
تازه‌تازه می‌مُرديم.
 

علیرضا سردشتی