کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

در من تمنایی قد علم کرد

در من تمنایی قد علم کرد و گیاه ِ مرده بازآمد 
رقصیده
به طوطیان سلام شور؛
حفره‌ی دور از کناره‌های ریشه
آبی‌خرام، سوخته‌تر

 نجوای کم از طالع خوشه
از اهتمام پاره‌ی لب‌ها
در من تمنایی 
گیاه مرده بازآورد
آمد جوانْ‌رشته های آبی به ذره سوی‌ نمک
رقص را سوخته‌تر آمد

فائزه سهیم