کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1369، کرمانشاه.

دارد باران می‌آید

دارد باران می‌آید
قطره قطره
از کنار پنجره‌ی انباری هم
چکه می‌کند
همین دیگر
خبر خاصی نیست

علی صادقی