کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

کارشناس علوم سیاسی
کارشناس ارشد ادبیات فارسی
30اردیبهشت 58
متولد و ساکن کرمانشاه

کتاب‌های چاپ‌شده: همیشه حق با دیوانه هاست
دوستت دارم، امضا
من ظوری نداشتم
شبی بدون تو و ساعتی که زنگ نمی زد
همسایه خدا
شعر، شیطان است

گاهی آدم مثل «یک دیوانه» می‌چرخد فقط!

گاهی آدم مثل «یک دیوانه» می‌چرخد فقط!
مثل «جغدی در دل ویرانه»، می‌چرخد فقط!
گاه بعد از بدرقه، تا چند‌ساعت یک‌نفر-
بی‌هدف در سالن پایانه می‌چرخد فقط!
گاه غیر از کوچه‌گردی نیست کار دیگری!
یاکریمی که ندارد لانه، می‌چرخد فقط!
گاه عاشق از دل معشوق خود آگاه نیست!
شمع می‌سوزد، ولی پروانه می‌چرخد فقط!
-رسم مستان است- این‌جا هر که بدمستی کند-
تا سحر در کوچه‌ی میخانه می‌چرخد فقط !
روح من شهری بزرگ ا‌ست و تمام شهر را- 
«اهل» می‌داند، ولی «بیگانه» می‌چرخد فقط!
«مرگ» پرسه می‌زند در کوچه‌ها مثل شبح!
توی این شهر آدم دیوانه می‌چرخد فقط!
من گمانم « آدم بی‌عشق» در دنیای ما -
مثل یک کور است که در خانه می‌چرخد فقط!

اصغر عظیمی مهر