کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳، تهران.
مجموعه های منتشر شده: «ردپای زمان»
«یک مشت خاکستر محرمانه» و ...
 

در خواب ما

در خواب ما
اسب ها می دوند
و از مرزها می گذرند
زمان برمی گردد
به لحظه ای که پیاده شدیم
دیگر بار فکرهایمان می پرند
و از سایه ها می گذرند
مکان برمی گردد
به جایی که هرگز نبوده ایم

پونه ندایی