کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359 لارستان، ساکن بندرعباس

پرنده که باشی

پرنده که باشی
پهلو به آسمان میزنی
که فاصله را 
که پرواز را 
که آسمان را بگذاری کنار دستانت قد بکشد
که جهت را مماس کنی با کلمه 
با تقطیع حروف در مقابل گلوله
بهرام 
بهرام 
بهرام
برگرد به تکرار خودت در جنین
 به معنای دیگرت در بطن
بگذار ثانیه ها حرف بزنند 
از جایی که خالی شده 
از آن که اگر بودی 
کلمات ژست بهتری میگرفتند 
از تصویری که در آینه می افتاد
آینه وقتی تکه باشد
تصویر توست 
که در تیر می ماند
تصویر توست 
که تیر می کشد هوای پرنده را. 
به هر جهت که هجوم میبرم
شلیک است که از صدا می آید
بهرام 
بهرام 
بهرام
ت متحده بیرون زده.

موسی نوشادی