کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1325، بوشهر.
مجموعه‌ی منتشر شده: «جاده تا آن‌جا که ایستاده‌ای می‌آید»

 

بگذار کور شنگول‌تر از ساعت شماطه دار دریچه باشد

بگذار  
      کور شوم
شلی  که
      کور هم باشد،
تقطیع  شعرش
    آسان‌تر
دیوار را که
        می‌گیرد و 
                می‌چرخد
گیج 
     که نه
     شنگول‌تر از بقیه 
برای  بوییدن
     دریچه‌ی زیرِ سقف
نیازی به هیچ وسیله‌ای
حتی
   ساعت
     شماطه دار
          ندارد...

 

ابوالقاسم ایرانی