کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۵، خمین، ساکن زنجان.
مجموعه‌ی منتشرشده:
«چشمانمان به تاریکی عادت می‌کنند»

گفتی خوشبختی؟

گفتی خوشبختی؟
و من
خودم را دیدم
که سال‌ها
با دستان بسته
در باد دویده بودم
هنوز جای سیلی دشت
روی صورت اسبان 
شیهه می کشید
هنوز عشق
شبدر چهار پری بود
که دختران جست‌وجو می کردند
و آن‌که باید می‌آمد و 
یال وحشی مرا کنار می‌زد
همیشه در اتاق دیگر
رو به تلویزیون روشن 
خواب بود.

سمیرا قطب