کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۹، تربت حیدریه.

دلداده‌ی من! باد مرا خواهد برد

دلداده‌ی من! باد مرا خواهد برد
چشمان تو از یاد مرا خواهد برد
غم‌داریِ داستانم اما آن‌جاست
کآنکس که تو را داد، مرا خواهد برد 

مهدی سهراب