کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ١٣٢٩، اهواز.

مجموعه های منتشرشده:

" پشت پنجره يك داركوب است"، "پارادايس خفيف"ٰ، "منظومه ي مرگ هاي كوتاه" و ...

درغيبت تو!

درغيبت تو!
حرام از خواب‌هايي كه هم به شب بودند وهم روز.
تو نا گهان مي‌شدي گاهي،
و من مي‌دويدم به دنبالت،
از پسِ رنگي با تو،
گاهي سرخ، گاهي آبي،
سفيد و سبز هم بود.
 

عزت قاسمی