کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، ایوان.

من از این شهر رفته‌ام

من از این شهر رفته‌ام
سال‌هاست...
چشم‌های‌تان
به سان دالانی‌ست
منتهی به کوچه‌ای تاریک
شبی می‌خواهم آبستن آرامش
آسمان در این شهر
ستاره نمی‌زاید

فوزیه رستمی