کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳، ایلام.

بنگر مرا ترانه‌ی غمگین روزگار

بنگر مرا ترانه‌ی غمگین روزگار
آئینه‌ی شکسته‌ی گم‌گشته در غبار
همسایه‌ی همیشه‌ی خاموش ماندگان
گمنام بی‌نشانی بی‌یاد و یادگار
پروانه‌ی پریده در آغوش شمع‌ها
قربانی هماره‌ی شب‌های آزگار
فرسوده‌ی تباهی یک عمر خستگی
آلوده‌ی تمامی غم‌های روزگار
هم‌صحبت سپیده و همراز باغچه 
از همدلان شب شد و از همدمان خار
عمرم کنار جاده‌ی پاییز برگ‌ریز
در حسرت تو سر شده کالسکه‌ی بهار
دل مژده‌ای نمی‌دهد از بازگشتنت
دیگر چه جای بودن مردی امیدوار
 

داریوش همتی