کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

 

متولد ۱۳۱۹، کرمان، ساکن تهران.

 

مجموعه‌های منتشرشده: «روزنامه‌ی شیشه‌ای»

 

«هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و...

در خبرهای شبانه

در کهنسالی من و درختان است
که کسی از عمق رودخانه
فریاد می‌زند
که رودخانه را به طغیان
وادار کند
نمی‌دانم این نسیم است
یا زنی است که خانه‌ی خود را
در مه گم کرده است
تلاش دارد همه با او
هم‌درد نشوند
نمی‌دانم همدردی
با زن ممکن است
یا ممکن نیست
به خانه می‌روم
رودخانه و زن را
در خبرهای
شبانه‌ی رادیو
جست‌وجو می‌کنم

احمدرضا احمدی